úterý 14. října 2014

Must Have

Náš další článek je takové malé "must have" aneb to, po čem momentálně nejvíc toužíme a co by jsme si chtěly určitě pořídit.


Mezi moje "must have" patří v první řadě vestička, nejlépe nějaká chlupatá, aby mě v zimě pěkně hřála. Zatím jsem však nenašla žádnou, co by se mi líbila a zároveň seděla a nevypadala v ní, jako medvěd, hihi. Jako další si určitě plánuji pořídit minimálně jeden svetřík, ať už v téhle krásné růžové barvě, nebo nějaký jiný. Tričko je klasika, dá se vzít k džínám i k legínám, hlavně aby bylo pohodlné a nebylo úplně, jak se říká, na tělo. Rifle. Kapitola sama o sobě, jelikož poslední dobou nosím hlavně pohodlné legíny (nebojte, nejsou to žádné tenké a průhledné, jako mají některé slečny v oblibě, ale našla jsem krásné a pevné) a normální rifle jsem neměla pěkně dlouho, tak bych se po nějakých chtěla poohlédnot. Vysoké černé kozačky z H&M, do kterých jsem se zamilovala už vloni, ale když jsem se pro ně po dlouhém rozhodování vrátila, už byly pryč. Když jsem je však minulý týden znovu uviděla v obchodě, měla jsem jasno! Černou kabelku se zlatými detaily potřebuji hlavně ke dvěma zimním bundám, které jsou zdobeny právě zlatými zipy a cvočky. Pandora: moje životní záležitost. Zatím nemám vůbec nic, ale v nejbližší době chystám ulovit alespoň náramek, protože nějak se začít musí, že jo. Po polaroidu od Fujifilm jsem začala toužit poté, co jsem ho viděla u holek z acupofstyle. A poslední věcička, která se na seznamu nachází, je můj vysněný iPhone a já pevně doufám, že se jím co nejdříve budu moci pyšnit. :)

Tento seznam mě přivedl k zajímavému zjištění, že letos u mě jednoznačně vede béžová barva. Ani nevím, jak se to stalo, ale najednou častěji pokukuji po této barvě, což jste si mohli všimnou i na obrázku. Tenisky z Bershky byly pro mě láska na první pohled a tak doufám, že na mě ještě chvíli počkají a já si je brzo ponesu domů. Stejně tak hodinky ASOS a úžasná sluchátka Happy Plugs s tygrovaným vzorem. Dalším "must have" kouskem jsou rozhodně černé jeans, třeba z H&M, takový kousek by měl mít každý ve skříni, ale ke mně se ještě nějak nedostal…. sakra. A protože jsem si dnes domů přinesla krásný bílý svetr ze Stradivariuse (3x hurá), musí dalším kouskem na seznamu být řetízek/řetěz v jakémkoliv provedení. Ze jmenovaného obchodu bych brala i tmavě modrou jeans bundičku, která se perfektně hodí, než začne pořádně studený podzim. No a nakonec kabelka ve stylu psaníčka v černé barvě, která nikdy neurazí, populární polaroid, který, jak už zmínila Marťa, jsme objevily u holek z acupofstyle a naprosto úžasný deštník s modrým okrajem a můj vysněný prstýnek od Pandory.


A jaké jsou ty vaše kousky? Co je pro vás největší letošní hit? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat