pátek 7. listopadu 2014

Moje oblíbené aplikace

Dnešní článek bude hlavně pro milovníky chytrých telefonů, proto prosím ty z vás, kterým tato zařízení nejsou po chuti, pro dnešek mě omluvte. Já osobně jsem velký milovník, protože nevím jak vy, ale já sem vždycky nadšená, když náhodou vlezu u mě např. na google obchod a vyhledám si různé programy na úpravu fotek, kalendáře nebo check listy. Kolikrát jsem i jen tak na googlu hledala, co ostatní používají, aby mi náhodou něco neušlo. A proto bych se dnes podělila s některými aplikacemi, které používám a třeba některým z vás ukážu něco nového.



Jako první aplikací bych zmínila SMS counter. Je to obyčejná jednoduchá aplikace, která je velmi užitečná, pokud jste stejně jako já maniak a neumíte se ovládat v psaní sms, díky ní máte totiž přehled, kolik jste za určitou dobu napsali zpráv.


Další aplikace je možná pro většinu známá, ale abych pravdu přiznala, já jsem ji objevila nedávno. Jedná se o hudební aplikaci Spotify, kde si vyhledáte jakoukoliv hudbu na světě. Jsou zde různé listy, zaměřené na workout, party, večer, relax, to nejlepší z popu atd. Myslím, že je to opravdu povedená věc, jediný co je škoda, že funguje pouze online, ale všechno má své řešení, za malý poplatek měsíčně, můžete spotify využívat ať jste kdekoliv.



Většinou mám hrozný problém dát si do pořádku svoje finance, buď si je rozepisuji na papír, nebo rozděluji peníze do obálek, což moc efektní není a tak jsem po dlouhém hledání a zkoušení různých aplikací našla Spendee. Byla to celkem náhoda, protože jsem sledovala video od Lucky z acupofstyle, kde mluvila o svých aplikacích a mezi nimi byla i tato. Asi bych řekla, že u takových aplikací musí každý najít, co mu sedne, takže možná někomu tenhle způsob kontrolování financí nebude vyhovovat, ale já jsem nadšená.



A teď něco na úpravu fotek. Momentálně je na výběr tolik aplikací na různé efekty, úpravy a podobně, že je opravdu z čeho vybírat, ale občas se stane, že si člověk stáhne spoustu aplikací, které jsou úplně na nic a že už jsem na pár takových narazila. Mé top aplikace jsou pouze dvě, ale za to vím, že mi bohatě vystačí.

1) Photofy 
Naprosto geniální věc, kde můžete přidávat na fotky vtipné texty nebo nálepky, které jsou v nabídce. Stačí si jen vybrat na jaké téma to bude. :)

         

2) VSCO cam 
Další aplikace na úpravu fotek, která nezklame. Výhodou je také to, že si asi od 20kč můžete příplácet nové filtry, takže to není jak u jiných programů, kde máte nastavené 4 filtry a nic víc.


Poslední aplikace o které bych se chtěla zmínit je Icon changer. Je to vlastně místo, kde lidé vytváří ikonky místo těch nudných, co máme všichni od začátku v telefonech. Vy si pak můžete jejich návrhy stáhnout a změnit si tak ikonku k facebooku, hudbě, fotkám, sms  a podobně. Na fotce můžete vidět, jak to například může vypadat.

                            

Tak co? Ukázala jsem vám něco nového nebo jsem jenom já 100 let za opicemi :D Jaké jiné aplikace používáte? 


Žádné komentáře:

Okomentovat