neděle 2. listopadu 2014

Říjnové nakupování

Říjen nám už skončil a tak je čas dát dohromady, co jsem si tento měsíc pořídila a přestože je to jen pár drobností, myslím, že mi i tak udělaly velkou radost.




Jednou z takových věci je třeba tento bílý svetr ze Stradivariuse, o kterém bych upřímně neřekla, že by se mi líbil a že bych si ho vůbec koupila, ale nakonec mile překvapil.



Dalším kouskem, který jsem si pořídila jsou tenisky a ano, opět z mého oblíbeného Stradivariuse. Nemusela jsem se moc dlouho rozmýšlet, byla to v podstatě láska na první pohled, takže jsem si je hned nesla k pokladně. A co na nich opravdu miluji, je zlatý detail na tkaničkách.



U bot bych ráda ještě zůstala, protože dalším přírůstkem do mého botníků jsou opět tenisky. Tentokrát ale trošku jiného druhu. Víte, jednou za čas mám cvičící období, kdy posiluji a chodím na různé hodiny jako je pilates atd. a tak sem si říkala, že až mě to zase popadne, bylo by super mít konečně nějaké tenisky, které nejsou conversky nebo nějaké blbé kecky. Ale protože to moje cvičení není zas tak na úrovni, rozhodla jsem pro obyčejné, ale velmi pohodlné fialové tenisky z F&F, ke kterým jsem si minulý týden pořídila krásné fialkové činky. Tak držte palce ať mi to cvičení vydrží!




Žádné komentáře:

Okomentovat